Refund Policy

We take great care in making sure your order leaves our hands in excellent condition. We check it again when we stock it and one last time right before we ship it. 


If you received your item damaged or if you received a wrong item, please inform us at once via email at hsrefund@gmail.com.


If you received a damaged item, take a photo of the item and include it in the email along with a photo of the packing slip (ensure the details are legible). If we confirm that the item is indeed ours, we will either issue store credit or send you a replacement (if we still have it in stock). However, the product must first be returned for inspection. You will have 7 working days from the day of you received your order to contact us and inform us of this. 


If we sent you another item by mistake, please contact us first at hsrefund@gmail.com for instructions within 7 working days from the day you received your order.  


Please note that you, the customer, is responsible for any originating shipping fee and any return shipping fees when you return or exchange a product.


All exchanges and returns must be returned to HS e-Store within 14 days


Please note that damage caused by improper handling or care is not returnable. HS e-Store will not be held responsible for refunds on items which are undeliverable, or for delays in delivery due to incorrect or incomplete address information which was given at the time of ordering.


We ask that you please do not take advantage of this offer to replace damaged items or issue store credit in its place. We've had customers sending us photos of damaged, old or used products from other brands which have similar designs to ours in an attempt to get us to send them replacements or issue store credit. 


To prevent abuse, we're limiting this offer to a single use per order.  


We do not entertain buyer's remorse as we have a no refund policy so please be sure you really want to purchase our items before completing the checkout process. 


HS e-Store reserves the right for final decision.


Hs e-Store reserves the right to alter this policy at any time.



我们非常注意确保您的订单在我们手中保持良好状态。我们在存货时会再次检查,并在发货前最后一次检查。


如果您收到的物品损坏或收到错误的物品,请立即通过电子邮件 hsrefund@gmail.com 通知我们。


如果您收到损坏的物品,请拍下物品的照片并将其与装箱单的照片一起包含在电子邮件中(确保细节清晰易读)。如果我们确认该商品确实是我们的商品,我们将发放商店信用额度或向您发送替换商品(如果我们仍有库存)。但是,必须先将产品退回进行检查。从您收到订单之日起,您将有 7 个工作日与我们联系并通知我们。


如果我们错误地向您发送了另一件商品,请在收到订单之日起 7 个工作日内首先通过 hsrefund@gmail.com 与我们联系以获取说明。


请注意,当您退回或更换产品时,您,即客户,负责任何原始运费和任何退货运费。


所有换货和退货必须在 14 天内退回 HS e-Store


请注意,因处理不当或保养不当造成的损坏不予退还。 HS e-Store 对无法送达的商品的退款或因订购时提供的地址信息不正确或不完整而导致的延迟送达概不负责。


我们要求您不要利用此优惠来更换损坏的物品或代替其发放商店信用。我们曾有客户向我们发送其他品牌的损坏、旧或使用过的产品的照片,这些产品与我们的设计相似,试图让我们向他们发送替换品或发放商店信用。


为防止滥用,我们将此优惠限制为每个订单一次使用。


我们不接受买家的悔恨,因为我们没有退款政策,所以请在完成结帐流程之前确保您真的想购买我们的商品。


HS e-Store 保留最终决定权。


Hs e-Store 保留随时更改此政策的权利。



Kami sangat berhati-hati dalam memastikan pesanan anda meninggalkan kami dalam keadaan yang sangat baik. Kami menyemaknya semula apabila kami menyimpannya dan terakhir kali sebelum kami menghantarnya.


Sekiranya anda menerima barang anda yang rosak atau jika anda menerima barang yang salah, sila maklumkan kepada kami sekaligus melalui e-mel di hsrefund@gmail.com.


Sekiranya anda menerima barang yang rosak, ambil foto barang tersebut dan sertakan dalam e-mel berserta foto slip pembungkusan (pastikan butirannya dapat dibaca). Sekiranya kami mengesahkan bahawa barang itu memang milik kami, kami akan mengeluarkan kredit kedai atau menghantar penggantian kepada anda (jika masih ada stok). Walau bagaimanapun, produk mesti dikembalikan terlebih dahulu untuk pemeriksaan. Anda akan mempunyai 7 hari bekerja dari hari anda menerima pesanan anda untuk menghubungi kami dan memberitahu kami mengenai perkara ini.


Sekiranya kami tidak sengaja menghantar item lain kepada anda, sila hubungi kami terlebih dahulu di hsrefund@gmail.com untuk mendapatkan arahan dalam masa 7 hari bekerja dari hari anda menerima pesanan anda.


Harap maklum bahawa anda, pelanggan, bertanggungjawab untuk apa-apa yuran penghantaran asal dan apa-apa yuran penghantaran balik semasa anda mengembalikan atau menukar produk.Semua pertukaran dan pengembalian mesti dikembalikan ke HS e-Store dalam masa 14 hari.


Harap maklum bahawa kerosakan yang disebabkan oleh pengendalian atau penjagaan yang tidak betul tidak dapat dikembalikan. HS e-Store tidak akan bertanggungjawab atas pembayaran balik barang yang tidak dapat dihantar, atau kelewatan penghantaran kerana maklumat alamat yang salah atau tidak lengkap yang diberikan semasa membuat pesanan.


Kami meminta agar anda tidak memanfaatkan tawaran ini untuk menggantikan barang yang rosak atau mengeluarkan kredit kedai sebagai gantinya. Kami meminta pelanggan menghantar gambar produk yang rosak, lama atau terpakai dari jenama lain yang mempunyai reka bentuk yang serupa dengan kami dalam usaha untuk membuat kami menghantarnya pengganti atau mengeluarkan kredit kedai.


Untuk mengelakkan penyalahgunaan, kami mengehadkan tawaran ini untuk satu penggunaan setiap pesanan.


Kami tidak melayan penyesalan pembeli kerana kami tidak mempunyai polisi pembayaran balik, jadi pastikan anda benar-benar ingin membeli barang kami sebelum menyelesaikan proses pembayaran.


HS e-Store berhak untuk membuat keputusan akhir.


HS e-Store berhak untuk mengubah polisi ini pada bila-bila masa.